Sign In

چرا پین تاتی

راهنمای سفر به استانبول مهمترین نیاز شماست با پین تاتی همراه شوید!

راهنمای سفر به استانبول

کانون رویای هامون

ما یک آژانس تبلیغاتی هستیم که دفتر مرکزیمان در تهران هست، اگر تا حالا با شرکت هواپیمایی (هما) ایران‌ایر پرواز کرده باشید مجله‌های داخل هواپیما رو حتما دیده‌اید، آن مجله کار ما است. همینطور مجله تخصصی فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) هم کار برو بچه های هامون است. با توجه به ارتباطی که با ایرلاین‌ها داشتیم، فکر کردیم تا علاوه بر تبلیغات در حوزه گردشگری هم یه کارهایی بکنیم.

پین تاتی، بهترین راهنمای سفر به استانبول، در کنار شماست.

چرا استانبول

شباهت‌های فرهنگی ترکیه و ایران و محبوبیت استانبول در بین ایرانی‌ها و سفرهای زیادی که مردم به استانبول دارند و همچنین بخاطرعلاقه خودمان، تصمیم گرفتیم تا این شهر تاریخی و پر جاذبه را هدف قرار دهیم.

کجا بهتر از استانبول

پس از بررسی و همفکری، مدیران هامون تصمیم گرفتند تا به صورت تخصصی روی شهر استانبول کار کنند.

کجا بهتر از استانبول

پس از بررسی و همفکری، مدیران هامون تصمیم گرفتند تا به صورت تخصصی روی شهر استانبول کار کنند.

چرا استانبول

شباهت‌های فرهنگی ترکیه و ایران و محبوبیت استانبول در بین ایرانی‌ها و سفرهای زیادی که مردم به استانبول دارند و همچنین بخاطرعلاقه خودمان، تصمیم گرفتیم تا این شهر تاریخی و پر جاذبه را هدف قرار دهیم.

اهداف پین‌تاتی

  • مسیریابی راحت در استانبول
  • افزایش آگاهی مسافر نسبت به مقصد سفر و جلوگیری از سو استفاده بچه زرنگ‌هایی که از عدم اطلاع مسافران ایرانی، سود می‌بردند.
  • کاهش هزینه سفر
  • معرفی بهترین مراکز و جاهایی که برای مسافر ارزش دیدن داشته باشد.

 

هدف اصلی تیم ما  کم کردن دغدغه مسافران ایرانی در استانبول بوده و هست، برای همین تیم تحقیق ما شروع به بررسی نیازهای گردشگران ایرانی در استانبول کرد و فهمید یکی از مهم‌ترین نیازهای مسافران، پیدا کردن مسیر در استانبول است پس با تمرکز روی مسیریابی در استانبول، کار ما شروع شد. راهنمای سفر به استانبول نیاز مهم شما در سفر است.

اگر تجربه سفر به استانبول را دارید و خودتان بدون تورلیدر و این داستان‌ها به دیدن مراکز خرید و اماکن تفریحی می‌روید، احتمالا برای شما اتفاق افتاده که نتوانید مسیر درست را پیدا کنید و یا مجبور شوید از کسی سوال کنید تا شما را راهنمایی کنند. ممکن است زبان ترکی بلد نباشید یا شاید هم ترک ها انگلیسی بلد نباشند و آن‌قدر هم خوش ‌شانس نباشید که یک ایرانی وارد را در آن لحظه پیدا کنید تا کمکتان کند. پس تکلیف چیست؟

اینجاست که پین‌تاتی وارد ماجرا می‌شود.

پین‌تاتی برای شما چه کارمی‌کند؟

پین‌تاتی بدون اینکه به شما هزینه‌ای تحمیل کند، همه‌جا همراه شماست و نمی‌گذارد تا در استانبول گم شوید، علاوه بر مسیریابی، پین‌تاتی حسن‌های دیگری هم دارد مثلا:

تیم اجرایی پین‌تاتی

ما (کانون هامون) برای شروع کار یک بودجه درنظر گرفتیم و یک تیم حرفه‌ای  را برای این پروژه دور هم جمع کردیم تا جدا از کانون و مستقل روی این ایده کار کنیم. پس یک گروه کاردرست، مسئول اجرای پروژه شدند. بعد از برنامه‌ریزی و استراتژی و این حرف‌ها، باید اسم پروژه را انتخاب می‌کردیم، پین‌تاتی شد اسم پروژه ما. خلاصه اینجوری شد که ما رفتیم استانبول و موندگار شدیم.

پین‌تاتی یعنی چی؟

پین‌تاتی ترکیب ۲تا کلمه است. پین و تاتی

پین همان پین کردن در گوشی و نماد لوکیشن بر روی نقشه است و تاتی هم از تاتی تاتی رفتن گرفته شده.

چرا تاتی تاتی رفتن؟ چون زمانی که ما با مسیری آشنایی نداریم کار سختی برای پیدا کردن مسیرمون داریم و برای همین آهسته و قدم به قدم باید بریم تا به مقصد برسیم و معمولا باید از شخصی که راه بلد هست سوال پرسید. بیخود نیست که میگیم استانبول کف دستته. پین‌تاتی راه رو بلده

منظور ما از «پین‌تاتی یک تورلیدر آنلاین» چیست؟؟

شما از تورلیدر در سفر به استانبول چه انتظاری دارید؟

  • جاهای باحال و بدرد بخور را به شما معرفی کند
  • مراکز خرید درست و حسابی را معرفی کند
  • اطلاعات بناهای تاریخی و مکان‌های دیدنی را در اختیار شما بگذارد
  • شما را به تور جزیره بیوک آدا یا کشتی تفریحی ببرد

خب فکر می کنید همه انتظاراتی که دارید برای شما چقدر آب می‌خورد؟

معمولا تورلیدرها در استانبول برای هر روزی که در کنار شما باشند هزینه‌ای را دریافت می‌کنند که ممکن است شما تمایل به پرداختش نداشته باشید، اما دلتان بخواهد که از سفر به استانبول لذت ببرید.

 

 راه حل چیست؟؟

برو بچه‌های پین‌تاتی به خواسته‌های شما در طول سفر فکر کرده‌اند و هرچیزی که نیاز دارید را در سایت و شبکه‌های اجتماعی قرارداده‌اند. کافی‌است به آن‌ها سر بزنید و از تجربیات آن‌ها استفاده کنید. به همین راحتی